Gästebuch

Hinterlasse doch eine Nachricht!

-
(172)
(22) Dominic
Thu, 4 March 2010 15:32:50 +0000

hey bro

ich sitz grad in organisation... totlangwillig:-) vill spass bim insekte ässe.

(21) Christoph
Wed, 3 March 2010 08:31:58 +0000

aber es hett doch do ganz e huffe bilder??
http://chrisincambodja.ch/gallerie/


(20) Livi
Mon, 1 March 2010 20:47:10 +0000

Hey Fudi
Mach doch ändlig mol bitzi me Föteli ufd Siite!!!
Ich & Tämi

(19) Papi und Lili
Sun, 28 February 2010 14:05:09 +0000

He- Mann mr wänn emol e Fötteli vo dir uff dim neue Döff !!!!!! Und no e paar Detailbilder vom Töff.....

(18) rahel schmassmann
Tue, 23 February 2010 11:15:08 +0000


Lieber Christoph
spannend, - superspannend was du alles berichtest.
nun hast du deine ersten englisch lessons hinter dich gebracht - nimmt mich wunder, was du erlebt hast. Ich habe in meiner klasse einen südkoreanischen knaben der fliessend koreanisch, englisch und deutsch spricht - wenn ich etwas nicht weiss, frage ich sun - min. ich habe in london eine novelle von oskar wild für ihn gekauft. the prince. ich werde ihm gelegentlich eine doppelseite geben und er kann die dazugehörigen tasks lösen. dies ist meilenweit von dem entfernt, was die restliche klasse kann. er ist sehr bescheiden und ein liebenswürdiger knabe.
herzlich e gruess uss lozärn
gottirahel


(17) Christine
Wed, 17 February 2010 15:01:10 +0000

Hey Christoph

I ha grad alli Dini blogs gläse vo check-up (wäri gärn drbi xi) bis zur Labtops kaufe in KL (wäri nid gärn drbi xi). Ich finds toll wie und was Du schribsch und bi begeischteret, wie offe und abentüürluschtig du bisch. Was i sehr guet cha nochvollzieh, isch wie Du dr kontakt zu schwizer gniessisch. Wemme so wit vo dehei wäg isch, wird me sehr bald zumene chleine patriot!!! Do wirds eim sogar bi hudigäägeler warm ums härz, wome dehei chönt chotze drab. Gäll!!!??? Schmutz und blessings, ich bät für di!!! Antitanti

(16) Martin Freaktaler :P
Mon, 1 February 2010 22:10:58 +0000

hey lüüüthy, bin grad dini fotene am bestune :) tolli sach, freu mi für di dass es spannend isch und du so vill erläbnis hesch :). du machsch das super! wünsch dr wiiterhin vill spass, erfolg und vill schöni erläbnis... me liest sich :)

lg, ex-mitstift ;)

(15) Papi
Sun, 31 January 2010 10:39:12 +0000

Hallo Christoph
Der Suppentag gestern war schön. Grossmutti war auch dabei. Viele Leute haben nach dir gefragt. Peter Dietz hat deine ganze Homepage ausgedruckt und an die Wand gehängt.
Das Interesse an deiner Arbeit war gross.
Ich wünsche dir eine gute 2.Woche.
Papi


(14) Christine
Sat, 30 January 2010 21:04:35 +0000

Hey Christoph

Wie ich xe hesch du di scho e chli igläbt in dr "neue Wält". Einiges wo du beschribsch, erinneret mi an Uganda!! - Au dört Töff an jedem Ecke. Du bisch muetig dass Du scho so elei in dr schtadt umefurzisch - bravo. Ich dänk an und bät für di!!! Schmützli, Christine

(13) Cristina
Sat, 30 January 2010 19:51:28 +0000

hallo christoph
ha grad mit spannig dini news gläse und d'föteli agluegt. git grad färnweh...! i froi mi uf witeri news vo dir und wünsch dir e unbeschrieblig gueti und spannendi zyt!
liebs grüessli, cristina völlm


 Name *
 E-Mail
 Webseite
 Text *
* Eingabe erforderlich

Antispam Massnahme
Vor dem Absenden des Gästebucheintrags bitte die Buchstaben- und Zahlenkombination in das Textfeld eintragen.
captcha

Comments are closed.